Nikola Švejdová

Bakalářská práce

Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019

Development of Product Placement in Czech and Slovak Cinematography in the Years 2000-2019
Anotace:
Tato práce se zabývá způsoby používání product placementu v českých a slovenských filmech promítaných v kinech v letech 2000-2019. Jako metoda výzkumu byla vybrána obsahová analýza jednotlivých filmů, na jejímž základě byla umístění značek posouzena dle několika vybraných kritérií. Jako vzorek bylo vybráno dvanáct filmů a časové období rozděleno na dvě dekády (2000-2009 a 2010-2019). Každé tři filmy …více
Abstract:
This paper deals with the ways of using product placement in Czech and Slovak films screened in cinemas during the years 2000-2019. The content analysis of individual films was chosen as a research method, the placement of brands was assessed according to several selected criteria. Twelve films were selected as a sample and the time period was divided into two decades (2000-2009 and 2010-2019). Every …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Švejdová, Nikola. Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe