Jan Šimíček
Bakalářská práce
Marketingový plán firmy Bumbálek
Marketing plan of Bumbálek Company
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pelhřimovské firmy Bumbálek a, na jeho základě a analýzách firmy, návrhu pro "Udržení stávající pozice firmy a útlum konkurenčních tlaků". V práci bude zahrnut popis a vysvětlení marketingového plánu, základní informace o firmě, její současný stav a pozice na trhu. Zaměřím se především na předvedení jejích slabých a silných stránek, její …víceAbstract:
The object of my bachelor's work is creation of a marketing plan for Bumbálek firm in Pelhřimov and, on it's foundation and firm's analysis, suggestions for "Keeping firm's current position and reduction of competition's pressure". In the work there will be a description and explanation of a marketing plan, basic informations about the firm, it's current market condition and position. I am going to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57831
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2015
- Vedoucí: Taťána Hajdíková
- Oponent: Pavel Švanda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57831
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Commercialization plan
Mirek Houdek -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti / produktu
Kateřina Korousová -
Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno
Petra Kovářová