Psychomotorická hra jako pomůcka pro rozvoj komunikačních dovedností u dětí – Bc. Tereza Lávičková
Bc. Tereza Lávičková
Bachelor's thesis
Psychomotorická hra jako pomůcka pro rozvoj komunikačních dovedností u dětí
The Psychomotoricity game as a Tool for the Development of Communication Skills in Children
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem Psychomotorická hra jako pomůcka pro rozvoj komunikačních schopností u dětí, se převážně v teoretické rovině zabývá působením psychomotorických her na komunikaci u dětí. Nalezneme v ní i oblast, opírající se o vlastní praktické zkušenosti. V teoretické části nalezneme vysvětlení pojmů komunikační schopnost a narušená komunikační schopnost, dále pak pojem psychomotorika …moreAbstract:
This bachelor thesis, called The Psychomotoricity game as a Tool for the Development of Communication Skills in Children, focuses on the influence of psychomotoricity games on communication skills of children. The main part addresses the theme on theoretical level. However there is a part that covers also practical experience from real world. The theoretical part contains definition of the terms speech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/q11rf/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2018
- Supervisor: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education - Communication Techniques
Theses on a related topic
-
Projevy v komunikačních schopnostech dětí z logopedické třídy mateřské školy
Kateřina Balová -
Vliv a podíl psychomotorických aktivit na komunikační dovednosti předškolních dětí s balbuties
Klára Jančušková -
Psychomotorika jako prostředek celkového rozvoje žáků na základní škole praktické
Štěpánka Koplíková -
Psychomotorika ve školní družině
Vendula Marvanová -
Psychomotorika a její využití ve vybraných mateřských školách
Anežka Snášelová -
English Language Learning and Speech Problems in Czech Young Learners as Viewed by Speech Therapists
Monika Smetanová -
Phonetic and Lexical Features of First Language Attrition: Research into the Speech of Anglophone Expatriates in the Czech Republic
Magda Sučková -
Duraki
Jan Rec