Psychomotorická hra jako pomůcka pro rozvoj komunikačních dovedností u dětí – Bc. Tereza Lávičková
Bc. Tereza Lávičková
Bakalářská práce
Psychomotorická hra jako pomůcka pro rozvoj komunikačních dovedností u dětí
The Psychomotoricity game as a Tool for the Development of Communication Skills in Children
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Psychomotorická hra jako pomůcka pro rozvoj komunikačních schopností u dětí, se převážně v teoretické rovině zabývá působením psychomotorických her na komunikaci u dětí. Nalezneme v ní i oblast, opírající se o vlastní praktické zkušenosti. V teoretické části nalezneme vysvětlení pojmů komunikační schopnost a narušená komunikační schopnost, dále pak pojem psychomotorika …víceAbstract:
This bachelor thesis, called The Psychomotoricity game as a Tool for the Development of Communication Skills in Children, focuses on the influence of psychomotoricity games on communication skills of children. The main part addresses the theme on theoretical level. However there is a part that covers also practical experience from real world. The theoretical part contains definition of the terms speech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q11rf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Projevy v komunikačních schopnostech dětí z logopedické třídy mateřské školy
Kateřina Balová -
Vliv a podíl psychomotorických aktivit na komunikační dovednosti předškolních dětí s balbuties
Klára Jančušková -
Psychomotorika jako prostředek celkového rozvoje žáků na základní škole praktické
Štěpánka Koplíková -
Psychomotorika ve školní družině
Vendula Marvanová -
Psychomotorika a její využití ve vybraných mateřských školách
Anežka Snášelová -
English Language Learning and Speech Problems in Czech Young Learners as Viewed by Speech Therapists
Monika Smetanová -
Phonetic and Lexical Features of First Language Attrition: Research into the Speech of Anglophone Expatriates in the Czech Republic
Magda Sučková -
Duraki
Jan Rec