Podprahová reklama z pohledu psychologie – Lenka Kafková
Lenka Kafková
Bakalářská práce
Podprahová reklama z pohledu psychologie
Subliminal advertising from a psychology perspective
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je problematika uchopení pojmu podprahové reklamy a jeho výklad primárně z pohledu psychologie. Cílem práce je tak zanalyzovat psychologické faktory a jevy popisující podprahové vnímání, na jehož základě došlo ke vzniku fenoménu podprahových sdělení, a poukázat na nejasnou interpretaci v praxi. Důraz je kladen převážně na procesy smyslového a kognitivního vnímání …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is the concept of subliminal advertising and its interpretation, primarily from a psychology perspective. The aim of the thesis is to analyse psychological factors and phenomena describing subliminal perception, which laid the foundations for subliminal advertising, and to point out differences in interpretation in practice. Emphasis is placed on both, sensory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73632
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Tereza Králová
- Oponent: Pavlína Honsová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73632
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Reklama jako prostředek komunikace s dětským spotřebitelem
Klára Baláková -
Texty k podstatě (Tvorba jako nástroj pro reflexi základních témat lidské existence)
Kateřina KOVÁČOVÁ -
Specifika socializace a vnimani pratelstvi u dospelych osob s hluchoslepotou
Beáta Adamcová -
vnimani migrace v ČR
Wegdan Noman -
Citová vazba a vnímání bolesti: efekt primingu citové vazby na vnímání intenzity experimentálně indukované bolesti
Anna-Marie Jičínská -
Dopad kulturnich vztahu a kulturni vymeny na vnimani Francie v Rusku a Rusko ve Francii
Maria KUNAVINA -
Barevné vnímání dětí předškolního věku ve vztahu k jejich vnímání emocí
Klára Jabůrková