Barbora KAISEROVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing mix of a chosen firm
Abstract:
Bakalářská práce Marketingový mix vybrané firmy je zaměřena na stávající stav marketingového mixu mnou vybrané společnosti a návrhem na zlepšení nového. Teoretická část se zabývá koncepcemi marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se orientuje na posouzení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navrženy návrhy pro tvorbu nového marketingového mixu.
Abstract:
Bachelor thesis Marketing mix chosen company is focused on the current state of the marketing mix my selected company and the new improvements. The theoretical part deals with the concepts of the marketing mix and describes the various tools. The practical part is focused on the assessment of the marketing mix concrete company. In conclusion, the proposed designs for a new marketing mix.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KAISEROVÁ, Barbora. Marketingový mix vybrané firmy. Cheb, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická