Barbora KAISEROVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix of a chosen firm
Abstract:
Bakalářská práce Marketingový mix vybrané firmy je zaměřena na stávající stav marketingového mixu mnou vybrané společnosti a návrhem na zlepšení nového. Teoretická část se zabývá koncepcemi marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se orientuje na posouzení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navrženy návrhy pro tvorbu nového marketingového mixu.Abstract:
Bachelor thesis Marketing mix chosen company is focused on the current state of the marketing mix my selected company and the new improvements. The theoretical part deals with the concepts of the marketing mix and describes the various tools. The practical part is focused on the assessment of the marketing mix concrete company. In conclusion, the proposed designs for a new marketing mix.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAISEROVÁ, Barbora. Marketingový mix vybrané firmy. Cheb, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Komparace využití marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy
Alex Denev -
Komparace marketingových nástrojů dvou sportovních klubů
Martin Koutný -
Marketingový mix luxusních značek v aplikaci na značku Moser
Hana Křemenáková -
Komparace marketingových mixů herního klubu RE-LOAD a počítačové herny SkillZone
Jan Kotrba -
Komparace obchodních bank v České republice z hlediska marketingového mixu
Pavel Kubal -
Marketingový mix a jeho aplikace v konkrétní účetní firmě
Libor Pěnkava