Jak zvýšit prodej značky Prima na Slovensku? – Bc. Petra SEKULOVÁ
Bc. Petra SEKULOVÁ
Diplomová práce
Jak zvýšit prodej značky Prima na Slovensku?
How to increase sales of the Prima brand in Slovakia?
Anotace:
Tématem diplomové práce je zjištění, jak je možné zvýšit prodej značky Prima na Slovensku. Předmětem mého zkoumání je společnost NOWACO. Hlavním cílem diplomové práce je na základě výsledků marketingového průzkumu zjistit, zda je možné zvýšit prodej značky Prima na Slovensku a jak docílit stejného postavení zmrzliny Prima v České republice a na Slovensku. V závěru mé práce navrhuji případné doporučení …víceAbstract:
The topic of the graduation thesis is the detection of a possibility to increase the sale of PRIMA brand in Slovakia. The subject of my observation is NOWACO company. The main target of the graduation thesis, which is based on the results of marketing research, is to find out if it is possible to increase the sale of PRIMA brand in Slovakia and to reach the same product positioning of icecream PRIMA …víceKlíčová slova
podpora prodeje prodej Prima reklama marketingová průzkum znalost dotazník zmrzlina NOWACO
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEKULOVÁ, Petra. Jak zvýšit prodej značky Prima na Slovensku?. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová podpora služby KB EU Point
Jana Příkazská -
Podpora exportu v ČR agenturou CzechTrade
Jana Pavelková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
David Sobotka -
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová -
Je podpora prodeje značky Prima účinná?
Petra SEKULOVÁ -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Přímý prodej
Daniel Marek -
Přímý prodej
Henrich Kelenyei