Marketingový průzkum u zasilatelských firem ve Východočeském kraji – Ing. Tomáš Jindra
Ing. Tomáš Jindra
Bakalářská práce
Marketingový průzkum u zasilatelských firem ve Východočeském kraji
Marketing inquiry at forwarding firms in East Bohemian region
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový průzkum u zasilatelských firem ve Východních Čechách. V bakalářské práci je definováno co je vlastně zasilatelství a jeho činnosti. Jsou zde představeny zasilatelské firmy, které v tomto regionu působí, a jejich činnosti. Část práce je věnována teorii marketingu a přínosu samotného marketingového výzkumu. Součástí práce je i analýza zmíněných zasilatelských …víceAbstract:
The bachelor work is bent on marketing inquiry near forwarding house firms in easter Bohemia. In bachelor work is defined what's as a matter of fact forwarding and his activities. Here are superior forwarding firm that the in this region functions, and their activities. Volume of work is devoted theory marketing and contribution himself marketing research. Part of work is also analysis mentioned forwarding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jindra, Tomáš. Marketingový průzkum u zasilatelských firem ve Východočeském kraji. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum zasilatelských firem v Olomouckém kraji
Petr Dvořák -
Měření finanční stability a výkonnosti firmy a jeho místo v řízení rodinné firmy
Maryia Piatrovich -
Měření finanční stability a výkonnosti firmy a jeho místo v řízení rodinné firmy
Tomáš Hrabal -
Provozní účetnictví firmy Baťa, a.s. Zlín v současných podmínkách podnikání firmy Akademie-Manager s.r.o.
Marcela Černá -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Finanční analýza firmy v insolvenci na příkladu firmy VEBA, textilní závody a.s.
Filip Krám -
Analýza manažerských teorií firmy (alternativních teorií firmy) v chování současných firem
Tereza Trojanová -
Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě.
Adam Babiš