Využití celebrity v reklamním sdělení Poštovní spořitelny – Bc. Petra Hůrková
Bc. Petra Hůrková
Bakalářská práce
Využití celebrity v reklamním sdělení Poštovní spořitelny
The Utilisation of a Celebrity in the Advertisment of Poštovní spořitelna
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena v teoretické části na využití celebrit v reklamním sdělení. Je zpracovávána na základě příkladu Poštovní spořitelny. Jsou zde popsány jaké druhy reklamy tato společnost využívá a blíže vysvětleny jejich funkce. Historie využívání celebrit v reklamě. Popsány výhody a nevýhody využití celebrit v prezentaci jakékoliv značky. Stručně nastíněna situace u konkurence. V praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis is in its theoretical part aimed at the utilisation of celebrities in advertisement. It deals with the sample of Poštovní spořitelna company. The kinds of advertising communication of this company are described and their functions explained. The pros and cons of utilisation of celebrities at presentation of whatever brand are sketched out and also the history of this feature and …víceKlíčová slova
spotřebitelé psychologie reklamy chování spotřebitele celebrita Poštovní spořitelna herečka Eva Holubová psychologie v marketingové komunikaci publicity consumers psychology of advertising consumer behaviour celebrity Poštovní spořitelna company actress Eva Holubová psychology in marketing communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jo7ku/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The (Mis)use of Psychology in the Digital Content Creation
Lachin Humbatova -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Karolína Krupková -
Zabezpečení ústavu pro děti a mládež s nařízenou ústavní výchovou prostředky technické ochrany
Eva Šimíčková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda