Analýza marketingové strategie CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu – Eva Luhanová
Eva Luhanová
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl provést rozbor činnosti agentury CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu a navrhnout další možnosti, které by měly přispět k úspěšné prezentaci České republiky jako destinace kongresového cestovního ruchu. První část práce je věnována charakteristice kongresového cestovního ruchu, druhá část se pokouší v závislosti na uvedených statistikách zhodnotit pozici …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3695
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2007
- Vedoucí: Zuzana Lechnýřová
- Oponent: Zdenka Petrů
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3695
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.