Bc. Tereza Žáčková, BA

Diplomová práce

Sportovní sponzoring v ČR

Sport Sponsorship in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce „Sportovní Sponzoring v ČR“ je analýza využití sportovního sponzoringu jako komunikačního nástroje ze strany sponzorů a formulace doporučení pro zlepšení jeho využití. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti sponzoringu, jeho postavení v rámci marketingového mixu, využití a aplikace sponzoringu v rámci sportovního marketingu. Druhá část práce se zabývá …více
Abstract:
The objective of this thesis “Sport Sponsorship in the Czech Republic” is an analysis of the use of sport sponsorship as a communication tool on the part of sponsors and a formulation of recommendations for improvement in its use. The first part of the thesis offers a summary of theoretical findings from the field of sponsorship, its position within the marketing mix, the use and application of sponsorship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management