Míra akceptace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami třídním kolektivem – Jana KRAPFOVÁ
Jana KRAPFOVÁ
Bakalářská práce
Míra akceptace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami třídním kolektivem
Level of acceptance of a children with special educational needs by clasroom
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat problematikou úspěšnosti inkluze/integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na I. a II. stupni základní školy vzhledem k zapojení těchto žáků do dění ve třídním kolektivu. Jejím cílem je zmapovat možné vyčleňování žáků se SVP ze třídního kolektivu. V teoretické části bude uvedena základní klasifikace specifických poruch učení a poruch chování s jejich dopadem …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the problematic of the inclusion / integration of pupils with special educational needs in I. and II. grade of elementary school due to the involvement of these pupils in the classroom. Its aim is to map out the possible exclusion of pupils with SEN from the class group. In the theoretical part is introduced, the basic classification of specific learning disabilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAPFOVÁ, Jana. \textit{Míra akceptace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami třídním kolektivem}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/c831e3/.
Jak správně citovat práci
KRAPFOVÁ, Jana. Míra akceptace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami třídním kolektivem. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do kolektivu školní družiny v ZŠ a MŠ Rosice
Radka Cimburková -
Žák s potřebou podpůrných opatření v třídním kolektivu
Šárka GRUNOVÁ -
Role asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu
Tereza Dostálová -
Žák s individuálním vzdělávacím plánem v třídním kolektivu
Barbora Vodičková -
Žák s individuálním vzdělávacím plánem v třídním kolektivu
Barbora Vodičková -
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v třídním kolektivu na základních školách hlavního vzdělávacího proudu
Michaela KOČOVÁ -
Názory spolužáků na inkludovaného žáka v rámci třídního kolektivu na prvním stupni běžných základních škol v Moravskoslezském kraji
Kristýna VELIČKOVÁ -
Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením
Tereza JIŘIČKOVÁ