Žák s potřebou podpůrných opatření v třídním kolektivu – Bc. Šárka GRUNOVÁ
Bc. Šárka GRUNOVÁ
Bakalářská práce
Žák s potřebou podpůrných opatření v třídním kolektivu
A Pupil with the Need of Support Measures in the Class
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce objasňuje problematiku společného vzdělávání, jeho východiska, principy a cíle. Vymezuje legislativní ukotvení a poukazuje na podmínky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v současné škole. Dále pojednává o roli školy v socializaci jedince, seznamuje s oblastí sociálního učení ve škole i jeho formami. Vysvětluje oblast školních interakcí, pedagogické …víceAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis deals with the issues of inclusive education, its starting points, principles and goals. It defines the legislation and describes the conditions of education of pupils with special educational needs in a current school. It also discusses the role of the school in individual's interaction, introduces the field of social learning in school and lists its forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRUNOVÁ, Šárka. Žák s potřebou podpůrných opatření v třídním kolektivu. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva