Inovace zákaznického prožitku v prodejnách řetězce Lidl – Barbora Svobodová
Barbora Svobodová
Master's thesis
Inovace zákaznického prožitku v prodejnách řetězce Lidl
Innovation of customer experience in the Lidl stores
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tím, jak je možné inovovat zákaznický prožitek ve společnosti Lidl. Cílem práce je zjistit, co je pro zákazníka důležité, jaké jsou jeho neuspokojené potřeby a přání, tedy co je pro něj při nákupu důležité a co ne. Ke zjištění těchto informací použila autorka práce metodu Design Thinking. V rámci této metody byly uskutečněny tři bloky výzkumu - hloubkové rozhovory, etnografický …moreAbstract:
The diploma thesis deals with how it is possible to innovate the customer experience in the company Lidl. The aim of this work is to find out what is important for the customer, what are his or her unsatisfied needs and wishes, so what is important for him or her and what is not. The author used the Design Thinking method to determine this information. Under this method three blocks of research were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78445
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2019
- Supervisor: Michal Andera
- Reader: Jan Mareš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78445
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.
Tereza ŠULANOVÁ -
Využití zákaznické zkušenosti pro inovaci produktu
Pavel RÝGL -
Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby
Jan Zábrodský -
Mystery shopping v knihovnách a jeho aplikace: projekt MyS3
Monika Machovská -
Výzkumné metody a nástroje designu služeb se zaměřením na využití pro mystery shopping v knihovnách
Magdalena Jirásková -
Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping
Adéla Nováková -
Ekonomicko-matematické metody jako podpora rozhodování při konstrukci dotazníků pro mystery shopping
Bohumil Hurda -
Hodnocení služeb Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity prostřednictvím metody mystery shoppingu
Nikola Hálová