Barbora Svobodová

Diplomová práce

Inovace zákaznického prožitku v prodejnách řetězce Lidl

Innovation of customer experience in the Lidl stores
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tím, jak je možné inovovat zákaznický prožitek ve společnosti Lidl. Cílem práce je zjistit, co je pro zákazníka důležité, jaké jsou jeho neuspokojené potřeby a přání, tedy co je pro něj při nákupu důležité a co ne. Ke zjištění těchto informací použila autorka práce metodu Design Thinking. V rámci této metody byly uskutečněny tři bloky výzkumu - hloubkové rozhovory, etnografický …více
Abstract:
The diploma thesis deals with how it is possible to innovate the customer experience in the company Lidl. The aim of this work is to find out what is important for the customer, what are his or her unsatisfied needs and wishes, so what is important for him or her and what is not. The author used the Design Thinking method to determine this information. Under this method three blocks of research were …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2019
  • Vedoucí: Michal Andera
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78445