Inovace zákaznického prožitku v prodejnách řetězce Lidl – Barbora Svobodová
Barbora Svobodová
Diplomová práce
Inovace zákaznického prožitku v prodejnách řetězce Lidl
Innovation of customer experience in the Lidl stores
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tím, jak je možné inovovat zákaznický prožitek ve společnosti Lidl. Cílem práce je zjistit, co je pro zákazníka důležité, jaké jsou jeho neuspokojené potřeby a přání, tedy co je pro něj při nákupu důležité a co ne. Ke zjištění těchto informací použila autorka práce metodu Design Thinking. V rámci této metody byly uskutečněny tři bloky výzkumu - hloubkové rozhovory, etnografický …víceAbstract:
The diploma thesis deals with how it is possible to innovate the customer experience in the company Lidl. The aim of this work is to find out what is important for the customer, what are his or her unsatisfied needs and wishes, so what is important for him or her and what is not. The author used the Design Thinking method to determine this information. Under this method three blocks of research were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78445
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2019
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78445
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.
Tereza ŠULANOVÁ -
Využití zákaznické zkušenosti pro inovaci produktu
Pavel RÝGL -
Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby
Jan Zábrodský -
Mystery shopping v knihovnách a jeho aplikace: projekt MyS3
Monika Machovská -
Výzkumné metody a nástroje designu služeb se zaměřením na využití pro mystery shopping v knihovnách
Magdalena Jirásková -
Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping
Adéla Nováková -
Ekonomicko-matematické metody jako podpora rozhodování při konstrukci dotazníků pro mystery shopping
Bohumil Hurda -
Hodnocení služeb Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity prostřednictvím metody mystery shoppingu
Nikola Hálová