Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.

Disertační práce

Narativní a sociální konstrukce profesní identity učitele experta

Narrative and Social Construction of Expert Teacher Professional Identity
Anotace:
Dizertační práce předkládá jeden z možných pohledů na rozvoj učitele experta, a to prostřednictvím biografického a narativního zkoumání jeho kariéry. Hlavní výzkumná otázka, reformulovaná v průběhu výzkumu, zněla: Jak se vyvíjí identita učitele experta z pohledu biografického rekonstruování jeho profesní a životní dráhy? Ústřední součástí práce je empirické kvalitativní šetření učitelů expertů prvního …více
Abstract:
Thesis presents one possible approach to the development of expert teachers, through biographical and narrative approach of his/her career. The main research question, reformulated in the research was: How is developed the identity of expert teachers from the view of biographical reconstruction of his/her career and life path? The central part of the work is an empirical qualitative research of expert …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 10. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Peter Gavora, CSc., prof. PhDr. Jan Průcha, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta