Vztah mezi spotřebitelským etnocentrismem a kulturní inteligencí – Bc. Lucie Čarnecká
Bc. Lucie Čarnecká
Master's thesis
Vztah mezi spotřebitelským etnocentrismem a kulturní inteligencí
The relationship between ethnocentrism and cultural intelligence
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá spotřebitelským etnocentrismem a kulturní inteligencí. Zkoumá vztah mezi spotřebitelským etnocentrismem a jednotlivými dimenzemi kulturní inteligence (motivační, behaviorální, kognitivní a metakognitivní). Tento vztah je zkoumán na italských spotřebitelých žijících na severu a jihu Itálie v závislosti na pohlaví.Abstract:
This thesis deals with consumer ethnocentrism and cultural intelligence. It examines the relationship between consumer ethnocentrism and individual dimensions of cultural intelligence (motivational, behavioral, cognitive and metacognitive). This study was applied on italian consumers living in the north and south of Italy. The aim of this study was to find out if there is statistically significant …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r5da3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Ethnocentrism at Turkey
Umut Ayik -
The Effect of Cultural Intelligence for Global Career Intentions
Sercan Birsen -
The effect of culture intelligence on cross-cultural adjustment
Xi Cheng -
Využití videoher ke zlepšení kulturní inteligence
Tomáš BALOUN -
Příručka k žití na cizí planetě: Využití kulturní inteligence k porozumění Duny Franka Herberta
Daniel NECUDA -
Využití umělé inteligence a její aplikace při ochraně a prezentaci kulturního dědictví
Anna Kadlecová -
Tvůrčí umělá inteligence jako kulturní generátor existenciální tísně - jak vzniká a jak se s ní vypořádat
Petr Salaba -
Consumer Behavior
Rauf Mammadov