Bc. Lucie Čarnecká

Master's thesis

Vztah mezi spotřebitelským etnocentrismem a kulturní inteligencí

The relationship between ethnocentrism and cultural intelligence
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá spotřebitelským etnocentrismem a kulturní inteligencí. Zkoumá vztah mezi spotřebitelským etnocentrismem a jednotlivými dimenzemi kulturní inteligence (motivační, behaviorální, kognitivní a metakognitivní). Tento vztah je zkoumán na italských spotřebitelých žijících na severu a jihu Itálie v závislosti na pohlaví.
Abstract:
This thesis deals with consumer ethnocentrism and cultural intelligence. It examines the relationship between consumer ethnocentrism and individual dimensions of cultural intelligence (motivational, behavioral, cognitive and metacognitive). This study was applied on italian consumers living in the north and south of Italy. The aim of this study was to find out if there is statistically significant …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
  • Vedúci: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní