Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu – Bc. Helena Witczaková
Bc. Helena Witczaková
Diplomová práce
Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu
The Selection of the Media Content by the GenZ with the Emphasis on Advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na generaci Z a principy selektivity v kontextu mediální volby. Práce přibližuje specifiku zmíněné generace Z a faktory, které ovlivnily její vývoj. Zaměřuje se zejména na popis sociálních sítí, které jsou důležitou součástí každodenního života příslušníků generace Z, značně ovlivnily jejich vývoj a mají vysoký potenciál pro úspěšný přenos marketingového sdělení cíleného …víceAbstract:
This thesis focuses on Generation Z and the principles of selectivity in the context of media choice. The thesis presents the specifics of the mentioned Generation Z and the factors that influenced its development. In particular, it focuses on the description of social networks, which are an important part of the everyday life of members of Generation Z, have greatly influenced their development and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ij4xu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality
Daria Gross -
Vliv influencer marketingu na formování turistické poptávky
Ivana Tomanová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu
Eva Tomanová