Bc. Helena Witczaková

Diplomová práce

Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu

The Selection of the Media Content by the GenZ with the Emphasis on Advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na generaci Z a principy selektivity v kontextu mediální volby. Práce přibližuje specifiku zmíněné generace Z a faktory, které ovlivnily její vývoj. Zaměřuje se zejména na popis sociálních sítí, které jsou důležitou součástí každodenního života příslušníků generace Z, značně ovlivnily jejich vývoj a mají vysoký potenciál pro úspěšný přenos marketingového sdělení cíleného …více
Abstract:
This thesis focuses on Generation Z and the principles of selectivity in the context of media choice. The thesis presents the specifics of the mentioned Generation Z and the factors that influenced its development. In particular, it focuses on the description of social networks, which are an important part of the everyday life of members of Generation Z, have greatly influenced their development and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace