Kvalita služeb vybrané pojišťovny – Kristýna Zemanová
Kristýna Zemanová
Diplomová práce
Kvalita služeb vybrané pojišťovny
Quality of Services of the Selected Insurance Company
Anotace:
Tento text je zaměřen na problematiku spokojenosti zákazníků obchodní firmy Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group. Práce se skládá z pěti částí. První část je zaměřena na uvedení do tématu. Druhá část se opírá o teoretické aspekty, kde jsou popsány pojmy, jako je zákazník, služby, konkurence, měření spokojenosti, pojišťovnictví, dotazník atd. V třetí části je blíže popsána firma Kooperativa …víceAbstract:
This text focuses on the issues of customer satisfaction of the business corporation Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group. The work consists of five parts. The first part is focused on introducing the topic. The second part is based on theoretical aspects, which describe concepts such as customer, service, competition, satisfaction measurement, insurance, questionnaire, etc. In the third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/133008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Ludmila Škrobánková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Jiří Niemczyk -
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
Andrea Obručníková -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Krystian Gałuszka -
Kvalita služeb vybraného fitness centra
Tereza Knoppová -
Quality of Translation: Approaches and a Field Survey
Ludmila Nerudová -
Quality of healthcare in surgical clinics
Kräuff Rainer Schwanhaeuser Wulff