Hodnocení brandingu společnosti Holcim Česko – Anna Vörösová
Anna Vörösová
Bakalářská práce
Hodnocení brandingu společnosti Holcim Česko
Branding evaluation of Holcim Česko
Anotace:
Bakalářská práce pečlivě analyzuje a hodnotí novou brandingovou strategii společnosti Holcim Česko po nedávném rebrandingu. S využitím komplexního dotazníkového šetření provádí systematickou analýzu vnímání nové značky v obou klíčových segmentech, B2B i B2C. Důraz je kladen obecně na zhodnocení dopadů této změny na strategickou pozici společnosti na trhu se stavebninami. V rámci toho se práce zaměřuje …víceAbstract:
This bachelor thesis meticulously analyzes and evaluates the new branding strategy of Holcim Czech Republic after a recent rebranding. Utilizing a comprehensive questionnare survey, it systematically assesses the perception of the new brand in both key segments, B2B i B2C. Emphasis is placed on a thorough evaluatin of the impact of this change on the company’s strategic position in the construction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/154727
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Markéta Laštůvková
- Oponent: Miloslava Rusínová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika surovin
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nation brandingu Slovinska
Daniela Dvořáková -
Brand Marketing
Denisa Mirkovičová -
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
Anna Voronina -
Brand building pro e-shop s dámskými botami
Xuan Quynh LAI -
Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli
Šárka Málková -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
Brand analysis of Barefoot Wine
Valerie Cibulková