Martina KNĚZKOVÁ
Bachelor's thesis
Audit marketingové strategie vybrané firmy
The audit of a marketing strategy in choice company
Abstract:
V bakalářské práci jsem se zabývala auditem marketingového prostředí firmy LUKR ingeneering a.s. Cílem této práce bylo provedení analýzy firmy LUKR ingeneering a.s. a na jejím základě zhodnotit stávající marketingovou strategii a navrhnout řešení vzniklé situace. Zabývala jsem se tedy analýzou marketingového prostředí, jak mikroprostředí, tak i makroprostředí firmy prostřednictvím několika analýz …moreAbstract:
I choose as the subject of my graduation thesis, the audit of a marketing strategy of LUKR engineering Inc. My thesis consists of three main parts. The first part involves studying of specialized literature to get deep knowlegedes and survey about the topic for better orientation in this area. All those information enabled my to provide analysis and evaluation. The second part of my thesis is to interpret …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2008
Accessible from:: 19. 9. 2008
Identifier:
9090
Thesis defence
- Date of defence: 13. 10. 2008
- Supervisor: Ing. Marie Bunešová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KNĚZKOVÁ, Martina. \textit{Audit marketingové strategie vybrané firmy}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/c8vm99/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KNĚZKOVÁ, Martina. Audit marketingové strategie vybrané firmy. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 09. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 9. 2008 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingové prostředí firmy
Kateryna Alexejeva -
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy
Dana Crkvová -
Marketingové řízení rodinné firmy
Cyril Cejnar -
Marketingová strategie firmy Ideal Place s.r.o.
Markéta Kratochvílová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights