Audit marketingové strategie vybrané firmy – Martina KNĚZKOVÁ
Martina KNĚZKOVÁ
Bachelor's thesis
Audit marketingové strategie vybrané firmy
The audit of a marketing strategy in choice company
Anotácia:
V bakalářské práci jsem se zabývala auditem marketingového prostředí firmy LUKR ingeneering a.s. Cílem této práce bylo provedení analýzy firmy LUKR ingeneering a.s. a na jejím základě zhodnotit stávající marketingovou strategii a navrhnout řešení vzniklé situace. Zabývala jsem se tedy analýzou marketingového prostředí, jak mikroprostředí, tak i makroprostředí firmy prostřednictvím několika analýz …viacAbstract:
I choose as the subject of my graduation thesis, the audit of a marketing strategy of LUKR engineering Inc. My thesis consists of three main parts. The first part involves studying of specialized literature to get deep knowlegedes and survey about the topic for better orientation in this area. All those information enabled my to provide analysis and evaluation. The second part of my thesis is to interpret …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2008
Zverejniť od: 19. 9. 2008
Identifikátor:
9090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 10. 2008
- Vedúci: Ing. Marie Bunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KNĚZKOVÁ, Martina. Audit marketingové strategie vybrané firmy. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 09. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 9. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingové prostředí firmy
Kateryna Alexejeva -
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy
Dana Crkvová -
Marketingové řízení rodinné firmy
Cyril Cejnar -
Marketingová strategie firmy Ideal Place s.r.o.
Markéta Kratochvílová
Názov
Vložil
Vložené
Práva