Radoslav Byrtus
Bachelor's thesis
Motion capture jako nástroj 3D animace
Motion Capture as a 3D Animation Tool
Abstract:
Mojím hlavným cieľom v tejto práci bolo hlbšie porozumieť a zvládnuť technológiu Motion Capture a softvér Unreal Engine. Chcel som ukázať ich schopnosti a možnosti v atraktívnom kontexte. Výsledkom bude krátky CGI cinematic film spolu s plagátmi. Teoretická časť práce sa zaoberá štúdiom technológie MoCap a Unreal Engine, ako aj poznávaním storytellingu, storyboardingu a postprodukcie videa. Praktická …moreAbstract:
My main goal in this thesis was to gain a deeper understanding and mastery of Motion Capture technology and the Unreal Engine software. I wanted to show their capabilities and possibilities in an attractive way. The result will be a short CGI cinematic film along with posters. The theoretical part of the thesis deals with the study of MoCap technology and Unreal Engine software, as well as learning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Byrtus, Radoslav. Motion capture jako nástroj 3D animace. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Multimédia a design / Digital Design
Theses on a related topic
-
Vizualizace 3D dat lidského pohybu
Daniel Mudrík -
Motion design v pohybe
Lukáš Demovič