Motion capture jako nástroj 3D animace – Radoslav Byrtus
Radoslav Byrtus
Bachelor's thesis
Motion capture jako nástroj 3D animace
Motion Capture as a 3D Animation Tool
Anotácia:
Mojím hlavným cieľom v tejto práci bolo hlbšie porozumieť a zvládnuť technológiu Motion Capture a softvér Unreal Engine. Chcel som ukázať ich schopnosti a možnosti v atraktívnom kontexte. Výsledkom bude krátky CGI cinematic film spolu s plagátmi. Teoretická časť práce sa zaoberá štúdiom technológie MoCap a Unreal Engine, ako aj poznávaním storytellingu, storyboardingu a postprodukcie videa. Praktická …viacAbstract:
My main goal in this thesis was to gain a deeper understanding and mastery of Motion Capture technology and the Unreal Engine software. I wanted to show their capabilities and possibilities in an attractive way. The result will be a short CGI cinematic film along with posters. The theoretical part of the thesis deals with the study of MoCap technology and Unreal Engine software, as well as learning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Byrtus, Radoslav. Motion capture jako nástroj 3D animace. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Multimédia a design / Digital Design
Práce na příbuzné téma
-
Vizualizace 3D dat lidského pohybu
Daniel Mudrík -
Motion design v pohybe
Lukáš Demovič