Bc. Kristýna Kočí

Diplomová práce

Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb

Content marketing and its use in the marketing of accommodation services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá významem content marketingu a jeho využitím v marketingu ubytovacích služeb. Content marketing je na vzestupu, a nejen v ob-lasti cestovního ruchu může pomáhat v budování si dlouhodobých vztahů a tím pod-porovat růst podniků. Cílem diplomové práce je stanovit doporučení k využívání content marketingu ve firmách hotelového typu nabízejících ubytovací služby v Brně. Práce využívá …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the importance of content marketing and its use in the marketing of accommodation services. Content marketing is on the rise and it is not only in the travel industry that it can help build long-term relationships and thus support business growth. The aim of the thesis is to determine recommendati-ons for the use of content marketing in hotel companies offering accommodation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
  • Oponent: Irena Baláková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta