Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb – Bc. Kristýna Kočí
Bc. Kristýna Kočí
Diplomová práce
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Content marketing and its use in the marketing of accommodation services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá významem content marketingu a jeho využitím v marketingu ubytovacích služeb. Content marketing je na vzestupu, a nejen v ob-lasti cestovního ruchu může pomáhat v budování si dlouhodobých vztahů a tím pod-porovat růst podniků. Cílem diplomové práce je stanovit doporučení k využívání content marketingu ve firmách hotelového typu nabízejících ubytovací služby v Brně. Práce využívá …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the importance of content marketing and its use in the marketing of accommodation services. Content marketing is on the rise and it is not only in the travel industry that it can help build long-term relationships and thus support business growth. The aim of the thesis is to determine recommendati-ons for the use of content marketing in hotel companies offering accommodation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Irena Baláková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Barbora Nykodýmová -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova