Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy – Michaela Petříková
Michaela Petříková
Diplomová práce
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Purchasing and Selling Strategy of a Business Firm
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nákupní a prodejní strategií. V práci jsou objasněny základní pojmy, jako jsou obchod a jeho funkce, strategie - její tvorba a jednotlivé typy, konkurence a konkurenceschopnost, obchodní marže, zdroje financování podnikatelské činnosti, cena a cenové strategie. Cílem je návrh vhodné strategie nákupu a prodeje vybrané regionální společnosti, jež se zabývá velkoobchodem se stavebními …víceAbstract:
The Thesis deals with buying and selling strategies. It explains the basic concepts such as business and its functions, strategy - its formation and the different types of competition and competitiveness, margins, sources of business finance, price and pricing strategies. The Aim of this Thesis is to design an appropriate strategy of buying and selling selected regional company, which is engaged in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117669
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Hana Štverková
- Oponent: Michaela Ferfecká
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategie nákupu elektřiny malým/středním podnikem v Jihočeském kraji
Simona Šimková -
Přechod od engineer-to-order k modulárnímu systému výroby a její vliv na výkonnost nákupu
Matěj Látal -
Analýza nákupu a zásobování v Mironet.cz a.s.
Anh Hoang -
Stanovení strategie nákupu železa pro výrobní podniky
Stanislav Prágr -
Strategie nákupu společnosti ŠKODA AUTO a.s. z hlediska snižování nákladů na tuzemském trhu
Nikola Vítová -
Strategie vyjednávání s externími partnery v oblasti nákupu Škoda Auto a.s.
Dominik Landyš -
Strategie a možnosti nákupů ve státem řízeném zdravotnickém zařízení
Marcela Sobotková -
A Pricing Strategy for the Pharmaceutical Industry by Using Price Discrimination
Emilia Isabella Immonen