Vztahy a sociální interakce v MMORPG World of Warcraft – Kateřina PETRUŠKOVÁ
Kateřina PETRUŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Vztahy a sociální interakce v MMORPG World of Warcraft
Relationships and Social Interactions in MMORPG World of Warcraft
Anotácia:
Cílem tohoto textu je odhalit podobu sociálních interakcí a sociálních vztahů uvnitř Massively-Multiplayer Online Role-Playing Game World of Warcraft. Vzhledem k herním specifikům je World of Warcraft ideálním prostorem pro sledování virtuálních sociálních fenoménu, které jsou diametrálně odlišné od sociálních fenoménů v reálném světě. Tento konkrétní výzkumný prostor je z pohledu sociologie relativně …viacAbstract:
The aim of the thesis is to examine the form of social interactions and social relationships in the Massively-Multiplayer Online Role-Playing Game World of Warcraft. With regard to the game´s specifics is World of Warcraft a proper space for watching virtual social phenomena, which hughly differ from social phenomena in the real world. This particular research environment is relatively unknown from …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
38755
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Tomáš Kobes, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETRUŠKOVÁ, Kateřina. Vztahy a sociální interakce v MMORPG World of Warcraft. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáUniversity of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Sociology / Sociology
Práce na příbuzné téma
-
The construction and reproduction of ethnic and gender stereotypes in massively multiplayer online role-playing games (MMORPG)
Lukáš KOTAJNÝ -
MASSIVELY MULTIPLAYER "ONLINE ROLE - PLAYING GAMES" AKO SOCIÁLNY PRIESTOR
Ivana MILOVÁ -
MASSIVELY MULTIPLAYER "ONLINE ROLE - PLAYING GAMES" AKO SOCIÁLNY PRIESTOR
Ivana MILOVÁ -
Motivace ke hraní MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game)
Zdeňka MALÁČOVÁ -
Specifika kolaborativní imerzivní virtuální reality z hlediska interakce a komunikace uživatelů
Aneta Pelánová -
Proměna sociální interakce, fyzické aktivity a objevování nových míst u aktivních hráčů Pokémon Go s prvky rozšířené reality
Veronika VAŠKOVÁ -
Interakce mediální a sociální reality – analýza rozhlasového dokumentárního cyklu Dobrá vůle
Marie Štěrbová -
Fenomén sociální hry Modrá velryba se zaměřením na její reflexi v ruských a českých médiích
Kristina Charitonova