Eva FRANKOVÁ

Bakalářská práce

Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy

Self-assessment of students with specific learning disabilities at the secondary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sebehodnocení žáků s SPU na 2. stupni základní školy. Shrnuje základní informace týkající se specifických poruch učení, etiologie, vzdělávání, význam učitele a poukazuje na význam realizace sebehodnocení ve výchovně vzdělávacím procesu. V práci je prakticky provedeno výzkumné šetření, které je zaměřené na práci se sebehodnocením žáků na menší městské základní …více
Abstract:
This bachelor thesis decribes the issue of self-evaluation of pupils with specific learning disabilities at the 2nd level of primary school. It summarizes basic information concerning specific learning disabilities, etiology, education, the importance of the teacher and points out the importance of implementing self-assessment in the educational process. The practical research is focused on work with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
  • Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRANKOVÁ, Eva. Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta