Promotion of Fair Trade Products in Fitness Nutrition in the Czech Republic – Alice Nováková
Alice Nováková
Bakalářská práce
Promotion of Fair Trade Products in Fitness Nutrition in the Czech Republic
Propagace výrobků fair trade ve fitness výživě v České republice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je téma propagace zboží spravedlivého obchodu širšímu spektru lidí prostřednictvím online fitness magazínů. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část poskytuje informace o spravedlivém obchodu a volném obchodu, definuje základní pojmy týkající se spravedlivého obchodu a také uvádí aktuální problémy. Dále je zjišťována konkrétní situace výrobků spravedlivého …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is the promotion of Fair trade goods to a broader spectrum of people via online fitness magazines. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part provides information about fair trade and free trade, defines the basic concepts related to fair trade and also mentions the current problems. In the second, analytical part, the concrete situation of fair …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimir Ðorðević, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Alice. \textit{Promotion of Fair Trade Products in Fitness Nutrition in the Czech Republic}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ca2chi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
International Territorial Studies / International Development Studies
Práce na příbuzné téma
-
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Denisa Reitermanová -
Vývoj a marketingová propagace online objednávkového systému
Karel Zouhar -
Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích
Martina IVANOVIČOVÁ -
Online propagace firmy Sunus s.r.o.
Markéta Mitáčková -
Online propagace České republiky jako turistické destinace
Linda Jedlinská -
Návrh online propagace obce Prušánky
Zuzana Hančíková -
Analýza a hodnocení online propagace města Telče
Pavel Hájek -
Online propagace prostřednictvím sociální sítě TikTok
Lukáš Měchura
Název
Vložil
Vloženo
Práva