Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky – Bc. Kateřina Klátilová
Bc. Kateřina Klátilová
Diplomová práce
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
The use of influencer marketing in the market of beauty products
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 18 až 34 let na trhu dekorativní kosmetiky. Primární výzkum byl realizován prostřednictvím metod eye-trackingového šetření, hloubkového rozhovoru a dotazníkového šetření; a zjišťuje postoj spotřebitelů vůči influence-rům s cílem identifikovat faktory, které ovlivňují jejich spotřebitelské chování v oblasti …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the impact of influencer marketing on the behavi-our of women in the 18-34 age group in the market of decorative cosmetics. Pri-mary research was conducted by using eye-tracking technology, in-depth inter-view and survey method. All of these methods examine the attitude towards in-fluencers with the aim of identifying consumer behaviour in the industry of de-corative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Dekorativní kosmetika
Lenka Kreslíková -
Dekorativní kosmetika a odličovací přípravky
Kristýna Kelnerová -
Dekorativní kosmetika
Ivana KOLOMAZNÍKOVÁ -
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Gabriela Zábavníková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z
Linda Zamrazilová -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová