Analýza spotřebitelského chování – Bc. Dávid Pišoja
Bc. Dávid Pišoja
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování
Analysis of consumers behaviour
Abstract:
The subject of the diploma thesis is the analysis of consumer behavior of the generation Millennials in the shared transport market. The aim of this thesis is to identify the factors that influence the consumer be-havior of the generation Millennials when deciding on the use of shared transport. The thesis is divided into theoretical and practical part. The research is based on the Theory of Planned …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce je analýza spotrebiteľského správania generácie Millennials na trhu zdieľanej dopravy. Cieľ práce spočíva v identifikácii faktorov, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské správanie generácie Millennials pri rozhodovaní o využívaní zdieľanej dopravy. Práca je rozčlenená na teoretickú a praktickú časť. Výskum je založený na modeli Theory of Planned Behavior. Na základe dát získaných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/px86z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Potential of horizontal integration of the cashew value chain in the coastal region of Kenya
Winifred Okpo -
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová -
Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis
Dominik Sihlovec -
Consumer Behavior: An economical and marketing overview between the actual American and Czech consumer
Jorge Andres Lopez Ramos -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Analýza spotřebitelského chování
Alžbeta Kurillová -
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara