Analýza a srovnání volební kampaně ODS a ČSSD ve Frýdku-Místku v roce 2010 – Mgr. Filip Vojkovský
Mgr. Filip Vojkovský
Bachelor's thesis
Analýza a srovnání volební kampaně ODS a ČSSD ve Frýdku-Místku v roce 2010
Analysis and comparison of the election campaign the ODS and CSSD in Frydek-Mistek in 2010
Abstract:
Bakalářská práce, která se zabývá analýzou a srovnáním volební kampaně ODS a ČSSD ve Frýdku-Místku v roce 2010, je rozdělena na 2 hlavní části. První teoretická část, představí a definuje důležité pojmy, se kterými se bude pracovat v té analytické. Tato část by měla pouze pomoci při vysvětlení používaných pojmů, a tudíž bude mít sekundární roli v rámci celé práce. Stěžejní část se zabývá samotnou analýzou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with analysis and comparison of the election campaign the ODS and ČSSD in Frýdek-Místek in 2010 is divided into two parts. The first theoretical part introduces and defines important terms for working in analysis part. This part should only help with explaining terms, so it has just secondary importance. The primary section deals with analysis of the election campign and their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/snhdg/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2012
- Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJKOVSKÝ, Filip. \textit{Analýza a srovnání volební kampaně ODS a ČSSD ve Frýdku-Místku v roce 2010}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/camkqd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík