Michaela Kocmanová

Bachelor's thesis

Fenomén nakupních center a jejich využití v cestovních ruchu

The phenomenon of shopping malls and their use in tourism.
Anotácia:
Potvrdit nebo vyvrátit hypotézu, že je možné vytvořit zájezd do nákupního centra. Průzkum bude proveden v Praze a na venkově metodou dotazníkového výzkumu.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.