Důvody sponzoringu u vybraného vzorku sponzorů – Kamila Tollingerová
Kamila Tollingerová
Bakalářská práce
Důvody sponzoringu u vybraného vzorku sponzorů
Reasons for Sponsoring of selected Sample Sponsors
Anotace:
Tato práce se zabývá důvody sponzoringu u vybraného vzorku sponzorů. Jejím cílem je analyzovat důvody, které vedou komerční společnosti ke sponzorování sportovních organizací a formulovat doporučení pro sponzory stejně jako pro recipienty sponzoringu. Data pro tuto práci byla získána využitím kvalitativní metody výzkumu, konkrétně skrz rozhovory se zástupci sponzorujících společností. Pro tuto práci …víceAbstract:
This paper is focused on the reasons behind sponsorship on a selected group of sponsors. Its main goal is to analyze the motivation of commercial entities for sponsoring athletic organizations and to formulate recommendations for sponsors as well as for the sponsorship recipients. The data has been acquired using a qualitative research, namely interviews with companies that provide sponsorship. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50028
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Pavel Král
- Oponent: Stanislav Tripes
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50028
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring v oblasti sportu a jeho vnímání mladou generací
Jakub Kleiner -
Sponzoring v tanečním sportu
Lenka Machková -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky
Tomáš Zeman -
Sportovní sponzoring v ČR
Tereza Žáčková -
Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky
Alan Schneider -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ