Karolína Dobrovolná

Bakalářská práce

Marketingová strategie Karo-leather company s.r.o.

Marketing Strategy of Karo-leather Company s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii podniku Karo-leather company s.r.o. a navrhnout vlastní doporučení a možné změny této strategie. V teoretické části jsou definovány pojmy související s tématem (marketing, marketingová strategie, marketingový výzkum, marketingový a komunikační mix). Praktická část představuje podnik Karo-leather company s.r.o. a aplikuje poznatky …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.