Marketingová strategie Karo-leather company s.r.o. – Karolína Dobrovolná
Karolína Dobrovolná
Bakalářská práce
Marketingová strategie Karo-leather company s.r.o.
Marketing Strategy of Karo-leather Company s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii podniku Karo-leather company s.r.o. a navrhnout vlastní doporučení a možné změny této strategie. V teoretické části jsou definovány pojmy související s tématem (marketing, marketingová strategie, marketingový výzkum, marketingový a komunikační mix). Praktická část představuje podnik Karo-leather company s.r.o. a aplikuje poznatky …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.