Lucie Macků

Bachelor's thesis

Role mentora v klinické praxi pohledem studentů

Role of Mentors in Clinical Practise from Students´ Perspective
Abstract:
V bakalářské práci "Role mentora v klinické praxi pohledem studentů" jsme se zaměřili na postavení mentorů ke studentům v průběhu klinické praxe. V teoretické části jsme zpracovali téma doprovázení, klinické výukové prostředí, mentor jako tvůrce, Heronův model a supervize. K řešení problematiky bylo použito kvantitativního výzkumu technikou dotazníku. Dotazník byl vypracován pro studenty ošetřovatelství …more
Abstract:
In the Bachelor Thesis "Role of Mentor in Clinical Practice from Students' Perspective" we focused on mentor status for students during clinical practice. In the theoretical part we elaborated the topic of an accompaniment, clinical learning environment, mentor as a creator, Heron model and supervision. Quantitative research using the questionnaire technique was used to solve the problem. The questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Petr Snopek, DiS.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Macků, Lucie. Role mentora v klinické praxi pohledem studentů. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe