Michaela Kamarášová

Diplomová práce

Vnímání značky Škoda Auto a její relevance v kategorii elektromobilů mezi příslušníky generace Z v České republice

Perception of the Škoda Auto brand and its relevance in the category of electric cars among members of generation Z in the Czech Republic.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikovat vnímání automobilové značky Škoda Auto včetně zjištění její vnímané relevance v rámci rozvíjející se kategorie elektromobilů členy generace Z v České republice. V první části diplomové práce byla provedena rešerše odborné literatury a vědeckých článků. Pro realizaci vlastního výzkumu bylo nejprve zvoleno kvalitativní šetření, které proběhlo prostřednictvím …více
Abstract:
The aim of this thesis is to identify the perception of the Škoda Auto car brand, including its perceived relevance within the developing category of electric cars by members of generation Z in the Czech Republic. In the first part of the thesis, a search of specialized literature and scientific articles was conducted. A qualitative investigation was first chosen for the actual research, which was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91722