Vnímání značky Škoda Auto a její relevance v kategorii elektromobilů mezi příslušníky generace Z v České republice – Michaela Kamarášová
Michaela Kamarášová
Master's thesis
Vnímání značky Škoda Auto a její relevance v kategorii elektromobilů mezi příslušníky generace Z v České republice
Perception of the Škoda Auto brand and its relevance in the category of electric cars among members of generation Z in the Czech Republic.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je identifikovat vnímání automobilové značky Škoda Auto včetně zjištění její vnímané relevance v rámci rozvíjející se kategorie elektromobilů členy generace Z v České republice. V první části diplomové práce byla provedena rešerše odborné literatury a vědeckých článků. Pro realizaci vlastního výzkumu bylo nejprve zvoleno kvalitativní šetření, které proběhlo prostřednictvím …moreAbstract:
The aim of this thesis is to identify the perception of the Škoda Auto car brand, including its perceived relevance within the developing category of electric cars by members of generation Z in the Czech Republic. In the first part of the thesis, a search of specialized literature and scientific articles was conducted. A qualitative investigation was first chosen for the actual research, which was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91722
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2024
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Radek Tahal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAMARÁŠOVÁ, Michaela. \textit{Vnímání značky Škoda Auto a její relevance v kategorii elektromobilů mezi příslušníky generace Z v České republice}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/cbh29x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91722
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Modeling the Impact of Piston Rings on Oil Consumption of Internal Combustion Engines
Peter Raffai -
Modeling the Impact of Piston Rings on Oil Consumption of Internal Combustion Engines
Peter Raffai -
Vnímání přínosů a bariér rozšiřování elektromobility s ohledem na psychografický profil zákazníků
Filip Bajer -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Vnímání a hodnota značky Euforie z pohledu cílové skupiny „studenti“
Josef Kreische -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
Michal Krejčí -
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Vanessa Homolyová