Barbora KAISEROVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing mix of a chosen firm
Abstract:
Předmětem bakalářské práce Marketingový mix konkrétního podniku je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení …more
Abstract:
The aim of this bachelor theses is ?Marketing mix of the specific enterprise? and build up recommendations for revealing new marketing mix. The theoretical part analyses and deals with particular models and concepts and describes their instruments in focus. The practical part reveals new marketing mix after the current one has beeen analysed.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KAISEROVÁ, Barbora. Marketingový mix vybrané firmy. Cheb, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická