Barbora KAISEROVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix of a chosen firm
Abstract:
Předmětem bakalářské práce Marketingový mix konkrétního podniku je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení …moreAbstract:
The aim of this bachelor theses is ?Marketing mix of the specific enterprise? and build up recommendations for revealing new marketing mix. The theoretical part analyses and deals with particular models and concepts and describes their instruments in focus. The practical part reveals new marketing mix after the current one has beeen analysed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAISEROVÁ, Barbora. Marketingový mix vybrané firmy. Cheb, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix městyse Besednice
Hana Švarcová -
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Komparace využití marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy
Alex Denev -
Komparace marketingových nástrojů dvou sportovních klubů
Martin Koutný -
Marketingový mix luxusních značek v aplikaci na značku Moser
Hana Křemenáková -
Komparace obchodních bank v České republice z hlediska marketingového mixu
Pavel Kubal -
Komparace marketingových mixů herního klubu RE-LOAD a počítačové herny SkillZone
Jan Kotrba