Nikol HAVLATOVÁ

Bachelor's thesis

Internet jako součást propagace

Internet as a part of promotion
Abstract:
Tato práce si klade za cíl ukázat, jaké existují formy propagace na internetu. Vysvětlit, proč je pro firmu důležité mít vlastní web stránky a jak lze tyto stránky propagovat. V první části se práce věnuje obecně internetu, jednotlivým způsobům připojení a jeho uživateli. V dalších částech je vysvětleno, co je potřeba k tomu, aby se web mohl objevit na internetu. Jsou zde uvedena základní kritéria …more
Abstract:
The aim of this work is to point out what forms of internet promotion exist. To explain why it is important for a company to have its own web pages and what are the possibilities of advertising these web pages. In the first part, this work is devoted to internet in general, to particular ways of connection and to its users. In further parts the work explains what is needed for the web page to appear …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009
  • Supervisor: Ing. Štěpánka Ryšánková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HAVLATOVÁ, Nikol. Internet jako součást propagace. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management