Nikol HAVLATOVÁ
Bachelor's thesis
Internet jako součást propagace
Internet as a part of promotion
Abstract:
Tato práce si klade za cíl ukázat, jaké existují formy propagace na internetu. Vysvětlit, proč je pro firmu důležité mít vlastní web stránky a jak lze tyto stránky propagovat. V první části se práce věnuje obecně internetu, jednotlivým způsobům připojení a jeho uživateli. V dalších částech je vysvětleno, co je potřeba k tomu, aby se web mohl objevit na internetu. Jsou zde uvedena základní kritéria …moreAbstract:
The aim of this work is to point out what forms of internet promotion exist. To explain why it is important for a company to have its own web pages and what are the possibilities of advertising these web pages. In the first part, this work is devoted to internet in general, to particular ways of connection and to its users. In further parts the work explains what is needed for the web page to appear …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: Ing. Štěpánka Ryšánková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVLATOVÁ, Nikol. \textit{Internet jako součást propagace}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2009. Available from: https://theses.cz/id/cblw1p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVLATOVÁ, Nikol. Internet jako součást propagace. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Webové stránky cestovních agentur v ČR - propagace CA zájezdy.cz
Edita Gromannová -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Propagace svazu chovatelů pomocí online komunikace
Petr Žyla -
Analýza návštěvnosti a následná propagace webových stránek
Tomáš Jiránek -
Vývoj a propagace webového portálu pro podporu turistického ruchu v České republice
Tomáš František Kašpar -
Metody propagace internetového obchodu
Pavel Mirgorodskii -
Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice
Tadeáš Michael VANČURA -
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Denisa Reitermanová