Blogování v sebeprezentaci českých „beauty“ blogerek – Bc. Hana Bendžíková
Bc. Hana Bendžíková
Diplomová práce
Blogování v sebeprezentaci českých „beauty“ blogerek
Blogging in self-presentation of Czech "beauty" bloggers
Anotace:
Diplomová práce se věnuje sebeprezentaci českých „beauty“ blogerek. Autorka v ní představuje rychle se rozvíjející fenomén „beauty“ blogování v ČR, analyzuje, konceptuálně uchopuje a kategorizuje pojetí samotného blogování ve veřejné sebeprezentaci blogujících v tomto specifickém prostředí. Při konceptualizaci sebeprezentace přitom vychází především z dramaturgické sociologie Ervinga Goffmana [Goffman …víceAbstract:
The thesis focuses on self-presentation of Czech „beauty“ bloggers. The author presents a fast growing phenomenon of „beauty“ blogging in the Czech Republic, analyzes, categorizes and grasps the concept of blogging itself as observed in public self-presentation of bloggers in this specific environment. The conceptualization of self-presentation is based primarily on Erving Goffman's dramaturgical sociology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rno4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
- Vedoucí: Mgr. Eva Šlesingerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Jarkovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty blogování
Karla LELKOVÁ -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická -
Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky
Tereza Bartová -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Blog jako marketingový projekt
Lucie Piedová -
Módní blog jako marketingový nástroj
Lucie Ehrenbergerová -
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová