Faktory ovlivňující úspěch firmy na vybraném trhu – Bc. Kateřina Kulíšková
Bc. Kateřina Kulíšková
Master's thesis
Faktory ovlivňující úspěch firmy na vybraném trhu
The factors affecting firms success on a specific market
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu vybraného rodinného podniku a vyhodnocení klíčových faktorů, které ovlivňují jeho úspěch na vybraném trhu. Jedná se o identifikaci faktorů, které podniku brání v rozvoji jeho plného potenciálu a navržení takových strategických inovací, které podniku pomohou tento potenciál naplnit.Abstract:
This thesis focuses on the analysis of a selected family business and evaluate the key factors that influence its success in the selected market. It is about identifying the factors that prevent the enterprise from developing its full potential and proposing strategic innovations that will help the enterprise to fulfil this potential.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s6qm0/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 8. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Reader: Ing. Michal Blahout, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Fenomén bestseller: klíčové offline faktory úspěchu knihy Konec prokrastinace
Katrin Kalay -
Klíčové faktory úspěchu začínajících e-commerce projektů v ČR
Lukáš Tejral -
Klíčové faktory pro úspěšnou implementaci Inovační strategie ČR 2019 - 2030
Ondřej Novák -
Klíčové faktory úspěchu u vybraných startupů
Iryna Mavrodii -
Externí a interní faktory úspěchu MSP v Ázerbájdžánu
Dilara Ibadova -
Klíčové faktory úspěchu strojírenského podniku
Barbora Chudá -
Faktory úspěchu čínských e-shopů v České
Lucie Dvořáková -
Klíčové faktory úspěchu malých a středních podniků na tuzemském trhu
Lenka Procházková