Komparativní analýza business-firm stran Forza Italia a ANO 2011 – Alžběta HRNČIŘÍKOVÁ
Alžběta HRNČIŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Komparativní analýza business-firm stran Forza Italia a ANO 2011
Comparative analysis of business-firm parties Forza Italia and ANO 2011
Anotace:
Cílem práce je zjistit podobnosti a rozdíly mezi těmito stranami a poskytnout komplexní pohled na problematiku těchto podnikatelských stran a vysvětlit principy jejich fungování a volebních úspěchů. V práci jsou politické strany porovnávány na základě vnitřní institucionalizace, podoby členské základny, ideologického zakotvení, outsourcingu a profesionálně vedené kampaně, původu v parlamentním základě …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find out the similarities and differences between these parties and to provide a comprehensive view of the problems of these business parties and to explain the principles of their functioning and electoral successes. In the thesis, political parties are compared on the basis of internal institutionalization, form of membership, ideological affiliation, outsourcing and professionally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Tomáš Lebeda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRNČIŘÍKOVÁ, Alžběta. Komparativní analýza business-firm stran Forza Italia a ANO 2011. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie / Evropská studia a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Případová studie stran Věcí veřejných a ANO 2011 v konceptu strana-obchodní firma.
Martina PANČÍKOVÁ -
Socioprostorová analýza města Pardubice v roce 2011 a některé změny jeho socioprostorové struktury mezi lety 2001 a 2011
Michaela Zářecká -
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
Petra HOVORKOVÁ -
Proměny Pražského Quadriennale: Proměny a posuny způsobů vystavování divadelní scénografie, se zaměřením na ročníky 2007, 2011 a 2015
Amálie Bulandrová -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Analýza vývoje prodeje ve velkoobchodě spotřebního materiálu v období 2011 - 2018
Monika Papežová -
Kriminální série ostravského televizního studia 2011–2021
Lumír Urban -
Sprache der Stellenanzeigen im Wandel. Entwicklung der sprachlichen Form von gewerblichen Stellenanzeigen für Mechatroniker und Mechaniker zwischen 2011 und 2021.
Barbora Šabľová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
28. 4. 2023