Mgr. Martin MÁLEK

Diplomová práce

Jak "postavit" internetový obchod

How to build an eshop
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je navrhnout funkční eshop při UTB, který bude nabízet prodej módních doplňků, oblečení, suvenýrů, školních potřeb a skript, a bude obsahoval studentské centrum, kde studenti mohou vzájemně komunikovat. Dalšími cíli jsou návrh struktury a uspořádání eshopu, vytvoření grafického návrhu a reklamní strategie. Teoretická část vysvětluje možnosti plánování, navrhování a druhy reklamních …více
Abstract:
The goal of my work is to propose a working e-shop at UTB. This shop will offer fashion accessories, appareil, souvenirs, school tools and schoolbooks. Part of the shop will be a stu-dent center, where students can communicate within the group. My other goal is to propose a structure and setting of the e-shop, graphical design and advertisement strategy. Theoretical part explains possibilities, proposals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2774

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MÁLEK, Martin. Jak "postavit" internetový obchod. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma