Nikola Bravencová

Bakalářská práce

Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh

Managing Business Tactics in a New Product Market Entry
Anotace:
Předmětem této bakalářská práce je na základě teoretických poznatků z oblasti taktického řízení analyzovat situaci podniku vyrábějící přírodní kosmetiku v rámci uvedení nového produktu na trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a soustředí se na využití marketingových analýz pro určení situace podniku vyrábějící přírodní kosmetiku. Součástí práce je i hodnocení vývoje, doplněné o vlastní …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the process of getting into the market and introducing a new product of a natural cosmetics company while using theoretical findings from the area of a tactical management. The thesis is divided into a theoretical and a practical part and focuses on the use of various marketing analyses to determine the situation of a company developing natural cosmetics. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2020
  • Vedoucí: Ing. Josef Polák, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS