Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh – Nikola Bravencová
Nikola Bravencová
Bakalářská práce
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Managing Business Tactics in a New Product Market Entry
Anotace:
Předmětem této bakalářská práce je na základě teoretických poznatků z oblasti taktického řízení analyzovat situaci podniku vyrábějící přírodní kosmetiku v rámci uvedení nového produktu na trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a soustředí se na využití marketingových analýz pro určení situace podniku vyrábějící přírodní kosmetiku. Součástí práce je i hodnocení vývoje, doplněné o vlastní …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the process of getting into the market and introducing a new product of a natural cosmetics company while using theoretical findings from the area of a tactical management. The thesis is divided into a theoretical and a practical part and focuses on the use of various marketing analyses to determine the situation of a company developing natural cosmetics. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/pw808/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2020
- Vedoucí: Ing. Josef Polák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Výroba a prodej přírodní kosmetiky pro zvířata - příprava podnikatelského záměru
Jana HAVLÍNOVÁ -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová -
Potenciál přírodní kosmetiky na indonéském trhu
Nikola ŠURÁNKOVÁ -
Podnikatelský záměr - Výroba a prodej přírodní kosmetiky.
Sabina Oharková -
Analýza funkčního business modelu u značek přírodní kosmetiky pro péči o pleť s výrobou v České Republice.
Evgeniia Katalevskaia -
Podnikatelský plán na založení malé firmy na výrobu kosmetiky
Andrea Hani -
Marketingová situační analýza obchodního družstva Jednota Tábor
Radka Valová -
Marketingová situační analýza podniku
Michal Nový