Narativní analýza reklamních filmů značky Dove – Mgr. Marika Nováková, MBA
Mgr. Marika Nováková, MBA
Master's thesis
Narativní analýza reklamních filmů značky Dove
Narrative Analysis of Dove Brand's Advertising Films
Abstract:
Tématem diplomové práce je narativní analýza vybraných reklamních filmů značky Dove. Pro účely této práce byla v teoretické části provedena literární rešerše, na jejímž podkladu byla definována příslušná terminologie a teoretická podoba metodologického rámce. Metoda použitá v této diplomové práci, narativní analýza, je kategorizována a analýza je prováděna v mezích těchto kategorií. Cílem práce je …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is a narrative analysis of selected Dove advertising films. The conducted literature review in the theoretical part defines relevant terminology and the theoretical form of the methodological framework. The method used in the thesis, the narrative analysis, is categorized and the analysis is carried out within these categories. The aim of the thesis is not only to demonstrate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nováková, Marika. Narativní analýza reklamních filmů značky Dove. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Leoš Janáček – Příhody lišky Bystroušky (úprava pro komorní orchestr, Jonathan Dove, 1998)
David Kříž -
Giuseppe Scarlatti - Dove é amore é gelosia
Jan Kukal -
Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove
Eliška Kerhartová -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Canary Petunias in Bloom: Black Feminism in Poetry by Alice Walker and Rita Dove
Jana Drešerová -
Marketingové komunikace sprchových gelů značky Dove v ČR
Genta Allushi -
Vývoj ideálu krásy v marketingu se zaměřením na reklamní kampaň Dove
Lenka Mrkvová