Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove – Ing. Dominika Šenková
Ing. Dominika Šenková
Bakalářská práce
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Gender Marketing on the Example of Dove Advertising Campaign
Anotace:
Hlavním předmětem je představit gender marketing na případu Dove „Za opravdovou krásu“, který bude kromě teoretického rámce představen v podobě výzkumu vnímání této reklamní kampaně ženami ve formě polostrukturovaných rozhovorů.Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to present Gender Marketing on the case of Dove’s campaign "The real beauty", which will be presented, apart from the theoretical framework, as a research into the perception of this advertising campaign by women, conducted in the form of semi-structured interviews.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠENKOVÁ, Dominika. \textit{Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove} [online]. Praha, 2012 [cit. 2023-03-21]. Dostupné z: https://theses.cz/id/o2e6so/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce Mgr. Zdeněk Sloboda.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Tereza Šabatková -
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
Martin Kulich -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis
Karolína Otipková -
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
Kristýna Supíková -
Ideál krásy v souvislosti s problematikou poruch příjmu potravy ve vybraných sportovních činnostech
Michaela Rozčinská -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu
Dina Friedmannová