Theses 

Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove – Ing. Dominika Šenková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Ing. Dominika Šenková

Bakalářská práce

Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove

Gender Marketing on the Example of Dove Advertising Campaign

Anotace: Hlavním předmětem je představit gender marketing na případu Dove „Za opravdovou krásu“, který bude kromě teoretického rámce představen v podobě výzkumu vnímání této reklamní kampaně ženami ve formě polostrukturovaných rozhovorů.

Abstract: The main objective of the bachelor thesis is to present Gender Marketing on the case of Dove’s campaign "The real beauty", which will be presented, apart from the theoretical framework, as a research into the perception of this advertising campaign by women, conducted in the form of semi-structured interviews.

Klíčová slova: Marketing, média, reklama, značka, reklamní kampaň, image, gender, gender marketing, stereotyp, ideál krásy, mýtus krásy, preference spotřebitele Marketing, advertising, brand, advertising campaign, stereotype, ideal of beauty, myth, beauty, consumer preferences

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 19. 6. 2019 07:08, 25. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz