Narativní analýza reklamních filmů značky Dove – Mgr. Marika Nováková, MBA
Mgr. Marika Nováková, MBA
Diplomová práce
Narativní analýza reklamních filmů značky Dove
Narrative Analysis of Dove Brand's Advertising Films
Anotace:
Tématem diplomové práce je narativní analýza vybraných reklamních filmů značky Dove. Pro účely této práce byla v teoretické části provedena literární rešerše, na jejímž podkladu byla definována příslušná terminologie a teoretická podoba metodologického rámce. Metoda použitá v této diplomové práci, narativní analýza, je kategorizována a analýza je prováděna v mezích těchto kategorií. Cílem práce je …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is a narrative analysis of selected Dove advertising films. The conducted literature review in the theoretical part defines relevant terminology and the theoretical form of the methodological framework. The method used in the thesis, the narrative analysis, is categorized and the analysis is carried out within these categories. The aim of the thesis is not only to demonstrate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nováková, Marika. Narativní analýza reklamních filmů značky Dove. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Leoš Janáček – Příhody lišky Bystroušky (úprava pro komorní orchestr, Jonathan Dove, 1998)
David Kříž -
Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove
Eliška Kerhartová -
Giuseppe Scarlatti - Dove é amore é gelosia
Jan Kukal -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Canary Petunias in Bloom: Black Feminism in Poetry by Alice Walker and Rita Dove
Jana Drešerová -
Marketingové komunikace sprchových gelů značky Dove v ČR
Genta Allushi -
Vývoj ideálu krásy v marketingu se zaměřením na reklamní kampaň Dove
Lenka Mrkvová